Direktlänk till inlägg 9 november 2012

Ganska bra dag :/

Av Ewa-Lena Lendin - 9 november 2012 17:02

Hejsan ! :D Idag var det ganska bra i skolan Förutom att jag och min kompis fick skäll av våra fröknar.Öhm ..på idrotten så sprejade jag lite pafym i omklädnings rummet och dom sa att det stank gätte mycket parfym.Men så ljög jag att jag skulle på toa så gick jag igenom om klädnings rummet och tog ett ljupt andetag och luktade men.... det luktade ingenting och gissa om jag blev arg sen men annars har det varit kul. Min komips nanny följde ju med mej hem och så men orkar inte skriva mer nu så jag säger 




                                                                                   Pusshej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa-Lena Lendin - 25 november 2012 16:35

Hejsan! :D Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag jag har inte haft tid med det.Det har varit strul med familjen och mina vänner o.s.v.I förregår så sov min kompis nanny hemma hoss mej från fre t lör.Det var kul vi gjorde inte så mkt men aa .J...

Av Ewa-Lena Lendin - 8 november 2012 14:57

hej  jag har nyss fixat en blogg så jag tänkte berätta lite om mej.Jag är en tjej på 12 år.Jag  gillar att hästar och så gillar jag att spela fotboll , att baka :).Jag lägger kanske ut någon bild elr video om jag orkar.men vi hörs senare :D     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards